درب فرفورژه دستساز

درب فرفورژه دستساز

  • 52

برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. ۰۹۱۴۸۹۰۵۶۹۵

درب فرفورژه دستساز با دوام و آهنی

مهم ترین و اصلی ترین ویژگی درب فرفورژه دستساز ورودی ساختمان، دوام آن در برابر ضربه و همچنین سارقین و… فوق العاده است. به این علت که در این مدل از درب‌ های ساختمانی از چوب به کار برده نمی شود. و به عدم استحکام آن در مقابل عوامل خارجی مثل ضربه، آتش، آب و… می توان اشاره داشت. در حقیقت همانگونه که میدانید متریال اولیه برای ساخت همه ی مدل های درب فرفورژه دستساز، آهن می باشد. تمامی قطعات این مدل درب های زیبا که به‌ اصطلاح فر داده می‌ شوند. از چهارسو های فلزی ساخته می شوند. بنابراین علت مقاومت بسیار بالای درب‌ فرفورژه دستساز این است.

درب-فرفورژه-دستساز

درب‌ فرفورژه دستساز و زیبایی خاص آن

جالب این است که پیش از این معمولا درب‌ فلزی در ایران با ورق‌ های یکپارچه طراحی و ساخته می‌ شده است. به این علت که در آن مدل از درب‌ ها همواره فقط دوام درب ها مهم تر بود. و حداکثر یک طرح بسیار ساده‌ روی آن به عنوان جلوه بصری ایجاد می‌ نمودند. اما از طرفی امروزه با اهمیت بالای نمای ساختمان، زیبایی درب‌ ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. طرح های بسیار متنوع و مدرن وجود دارد. که عبارتند از انواع طرح‌ ها و مدلهای ساده تا انواع طرح‌ های پیچیده.

درب فلزی فرفورژه خیلی لوکس تر از دیگر درب های فلزی می باشند. شکل ظاهری درب فلزی فرفورژه پیچیده تر و خیلی زیباتر از دیگر دربها میباشد. درب فلزی فرفورژه، برای کسانی مناسب می باشد که از فرم های منحنی و گل دار در طرحهای خود استفاده می نمایند.

درب فرفورژه مناسب برای تمام نقاط ساختمان

در حالت کلی لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی در طراحی و ساخت درب فرفورژه دستساز پارکینگ، عابر، فنس، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد. به این دلیل که استفاده از تکنیک در طراحی در کنار بهره‌ گیری از تکنولوژِی روز در برش ورق‌ های فلزی مثل دستگاه‌ های CNC و واتـرجت، همه ی محدودیت‌ ها را جهت ایجاد طرح دلخواه را از بین می‌ برند. و می‌ توان انواع این نوع از درب‌ ها را برای ورودی‌ های ساختمان، پارکینگ و… انتخاب نمود.

عدم نیاز به مراقبت‌ های ویژه

درب فرفورژه دستساز از دو ماده آهن و چدن و در بعضی از موارد آلومینیوم ساخته می‌ شود. استفاده از متریال با کیفیت باعث می‌ شود. شما نیاز به‌ صرف زمان و هزینه برای نگهداری‌ پس از نصب نداشته باشید. در ضمن لازم به ذکر است که، درب‌ های فلزی در صورت عام و درب فرفورژه دستساز به‌ صورت خاص در مـقابل سـرما و گرما مقاوم است. و با آب‌ و آتش نابود نمی شود. در ضمن این مدل از درب‌ های نفر رو تبریز فلز در مقابل ضربه نیز با دوام هستند. و در طول زمان در برابر زنگ زدگی گزینه ای مناسب است.

نحوه صحیح رنگ آمیزی درب فرفورژه

پس از اینکه تمامی مراحل تولید و مونتاژ قطعات فرفورژه پایان یافت. تمامی درزهای و اتصالات با مواد مخصوص درزگیری شده و درب فرفورژه برای چربی زدایی آماده می شود. درب با مواد مخصوص شستشو داده شده و به مدت پانزده دقیقه جهت خشک شدن داخل کوره رنگ قرار می گیرد. سپس درب برای پاچش پودر داخل اتاق رنگ قرار گرفته و رنگ پودری با دستگاه مخصوص بر روی درب فرفورژه، پاچیده شده و مجدد در دمای 220 درجه داخل کوره قرار می گیرد. پس از اتمام این مراحل درب فرفورژه از کوره بیرون آورده شده و پس از پتینه کاری، برای بسته بندی به بخش انبار فرستاده می شود.

قیمت مناسب درب‌ فرفورژه دستساز

با در نظر گرفتن تمام مزیت‌ هایی که گفته شد، تبریز فلز مناسب‌ ترین لیست قیمت را در مقایسه با سایر انواع درب نفر رو را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. همچنین به دلیل وجود طرح‌ ها و مدلهای متوتوع می‌ توانید در هر رنج قیمتی یک مدل درب فرفورژه دستساز را انتخاب کنید.

تفاوت چدن و فرفورژه

تمایز اصلی میان چدن و فرفوژه در نحوی تولید آن ها است. تفاوتها را میتوان از نام این دو فلز نیز متوجه شد، فرفوژه یک آهن کار شده است و معمولا هر آنچه را بوسیله فرآیند ریخته گری شکل گرفته، توصیف می نماید. آهن فرفوژه محصول جانبی از ذوب سنگ آهن است که در حالت کلی از مخلوط اکسیدهای سیلسیم، گوگرد، فسفر و آلومینیوم تشکیل گردیده است. این آهن با حرارت دادن مکرر و کار با ابزار تغییر شکل، ساخته می گردد. آهن فرفوژه خیلی قابل انعطاف می باشد. و اجازه میدهد تا آن را گرم نموده و مجددا گرم نموده و به اشکال گوناگونی تبدیل نماید. این آهن هرچه بیشتر کار کند، قوی تر می شود و از لحاظ ظاهری دارای فیبر میباشد. بنابراین این آهن در مقابل خستگی خیلی مقاوم است و اگر مقدار زیادی فشار به آن وارد شود پیش از خراب شدن مقدار زیادی تغییر شکل می گیرد.

درب-فرفورژه-دستساز

مراحل ساخت درب‌ های فرفورژه

درحالت کلی می‌ توان ساخت و پرداخت این مدل از درب‌ ها را برای استفاده در تمام نقاط ساختمان دارای فرایند ساخت زیر دانست که این روال به صورت زیر می باشد:

جوشکاری

در فرآیند اول از ساخت این مدل درب‌ ها مسئله جوش میله‌ ها به همدیگر و ایجاد طرح و گل مورد نظر اهمیت بالایی دارد. که این قسمت بوسیله دستگاه‌ جوش برق با گاز محافظ co2 است می‌ باشد. در حقیقت در این مرحله از کار نیاز است که بدانید این مدل از جوش‌ ها مقاومت بالاتری نسبت به دیگر رویه‌ ها دارد. پس از به اتمام رسیدن مرحله جوشکاری و آماده‌ سازی طرح مد نظر مشتری، به مرحله سنگ‌ زنی می‌ رسیم. که همه ی برجستگـی‌ های جوش توسط آن محو می شود. در طول این فرایند پس از مرحله سنگ‌ زنی مرحله فلپ زنی است که موجب از بین بردن خش‌ های محل سنگ‌ کاری می شود.

درزگیری کوره‌ای و رنگ‌ آمیزی

پس از فرایند شستشو و پاکسازی سطح درب فرفورژه دستساز و یا نرده فرفورژه دستساز همه ی درزهایی که رنگ به‌ سختی به آن نفوذ می‌ نماید. با درزگیر ویژه فرفورژه گرفته‌ می شود. که باعث عدم نفوذ آب و گردوغبار به آن بخش می‌ گردد.

بعد نوبت رنگ‌ آمیزی الکترواستاتیک درب می شود. تا محصول نهایی به صورت کامل آماده ارائه شود. در حالت کلی می‌ توان گفت که رنگ‌ آمیزی الکترواستاتیک (رنگ کوره‌ای) نوعی از رنگ‌ آمیزی می باشد که در دو مدل رنگ پودری و رنگ مایع که در صنعت به‌ کار برده می‌ شود. در این مرحله پس از مراحل تمیز کاری و پاکسازی فرفورژه که به‌ صورت گرده زنی، چربی زدایی، سمپراس و اسید شویی انجام می‌ شود.

رنگ توسط ابزارها و دستگاه‌ های مخصوصی به سطح فرفورژه زده‌ می شود. و در کوره‌ های ویژه این کار پخت رنگ به مدت مشخص و دمای معین که بستگی به نوع ضخامت و جنس درب یا نرده فرفورژه دارد قرار می گیرد. و آماده سازی می‌ شود. در نتیجه پس از طی این مراحل درب فرفورژه متناسب با سفارش مشتری آماده سازی و تحویل داده می شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید




  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 10:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 188
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 19
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 63
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 191
            بازدید ماه بازدید ماه : 630
            بازدید سال بازدید سال : 3423
            بازدید کلی بازدید کلی : 23896

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.12.41.87
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف